Reklamacije

OBD2 Shop posvećuje izuzetnu pažnju kvalitetu svojih proizvoda. Ukoliko se dogodi da ipak imate primedbu mi smo tu da je rešimo na najefikasniji način.

Postupak reklamacije

Ukoliko imate reklamaciju, žalbu, primedbu ili želite da izvršite povrat kupljenog artikla postupak je jednostavan. Najpre Vas pozivamo da nas pozovete telefonom kako bismo pokušali da u direktnom kontaktu pronađemo najbrže i najefikasnije rešenje. Ukoliko zajedno konstatujemo da problem nije moguće rešiti telefonom procedura za reklamacije je:

1.    Molimo Vas da popunite obrazac o reklamaciji. Obrazac možete zatražiti na email: info@obd2.rs.
2.    Popunite podatke u obrascu i pošaljite ga na email adresu info@obd2.rs. Molimo Vas da u prilogu pošaljete scan/fotokopiju računa/otpremnice koji ste dobili uz proizvod.
3.    Od nas ćete dobiti potvrdu o prijemu sa brojem pod kojim je zavedena u našem registru. Ovo je broj za praćenje statusa Vaše reklamacije.
4.    Vaša reklamacija će u najkraćem roku biti obrađena, a o odluci o Vašoj reklamaciji ćemo Vas obavestiti pisanim putem.
5.    Molimo Vas da se u pisanoj formi izjasnite na naš predlog o rešenju reklamacije. Nakon Vašeg odgovora obavestićemo Vas o preostalim koracima za uspešnu realizaciju reklamacije.
6.    Nakon što nam vratite artikal na koji ulažete reklamaciju poslaćemo Vam popravljen artikal ili nov, ispravan artikal ili zamenski artikal za koji ste se opredelili. U slučaju da nismo u prilici da Vam izvršimo popravku ili zamenu artikla istim ili adekvatnim, biće Vam izvršen povraćaj novca.

Molimo Vas da ne pokušavate lično da otvarate uređaje ili vršite samostalne popravke jer u tim slučajevima nećemo biti u prilici da uvažimo Vašu reklamaciju.

Uslovi za ulaganje žalbe, reklamacije ili primedbe

Imate pravo na žalbu, reklamaciju primedbu u sledećim slučajevima:

  1. Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj na bilo koji način (vrsta, količina i sl.).
  2. Ako je na proizvodu jasno vidljivo da ima grešku/manu i da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem tj. postupanjem u skladu sa dobijenim uputstvima već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu.
  3. U slučaju nesaobraznosti u smislu odredbi člana 52 Zakona o zaštiti potrošača, a Vi ste se kao kupac ponašali sa robom u skladu sa pravilima definisanim uputstvom svakog pojedinačnog proizvoda.

Molimo Vas da nas u najkraćem roku a najkasnije u roku od 48h od trenutka prijema pošiljke kontaktirate i prijavite reklamaciju. Možete da nam se obratite na email adresu info@obd2.rs, ili nas pozovite telefonom na broj +381 63 800 800 7 radnim danima u periodu od 08:00 – 16:00h i subotom od 08:00 – 14:00h.

Važno: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima o reklamaciji.