Uslovi slanja

Potvrdom porudžbine na OBD2 Shop, klikom na dugme „POTVRDI“, automatski dajete svoju saglasnost sa Uslovima slanja.

Nakon kupovine na OBD2 Shop primićete email sa podacima koje ste uneli prilikom poručivanja kao potvrdu da je Vaša porudžbina primljena. Sadržaj tog emaila su Vaši podaci za slanje i podaci o poručenim proizvodima, pojedinačnim cenama i ukupna cena Vaše porudžbine. Ukoliko ne primite ovaj email nakon 10-15 minuta od kupovine, molimo Vas da nas kontatirate kako bi potvrdili da je Vaša porudžbina primljena i kako bismo utvrdili razloge zbog kojih navedeni email niste primili (tehnička greška, pogrešan email i sl.).

1. Isporuka

Uslovi slanja se odnose na teritoriju Republike Srbije. Za isporuku u inostranstvo neophodno je da nas direktno kontaktirate kako bismo Vam predočili moguće načine isporuke u željenu državu.

Isporuka se vrši kurirskom službom Daily Express (dalje: Kurirska služba) uslugom danas-za-sutra. Rok isporuke je 1-3 radnih dana za robu koja se nalazi na lageru. Za poručenu robu koja nije na lageru obaveštavamo Vas telefonskim putem o vremenu čekanja i rokovima isporuke.

Porudžbine poslate radnim danima do 14h realizuju se istog dana. Rok isporuke zavisi od politike i uslova dostave Kurirske službe, a u najvećem broju slučajeva to je 1 radni dan. Obaveza kupca je da obezbedi uslove za dostavu kao i validan kontakt telefon radi lakše komunikacije sa kurirom. Kurir je u obavezi da pokuša dostavu dva puta (jednom dnevno) i prema uslovima poslovanja Kurirske službe, nije u obavezi da najavi svoj dolazak. U slučaju da postoji bilo kakav problem u vezi sa dostavom pošiljke, molimo Vas da nas bez odlaganja kontaktirate kako bismo blagovremeno reagovali i pomogli uspešno uručenje pošiljke.

Nakon pripreme i slanja pošiljke, primićete email sa potvrdom da je pošiljka poslata kao i broj pošiljke kako biste mogli da pratite status Vaše pošiljke na sajtu Kurirske službe.

Sve porudžbine poslate tokom vikenda i praznika, biće obrađene prvog narednog radnog dana.

2. Prijem pošiljaka

Prilikom preuzimanja molimo Vas da vizuelno pregledate isporučen paket kako bi ste utvrdili da isti nema neka vidna oštećenja. Ukoliko pri vizuelnom pregledu primetite da postoje oštećanja za koja posumnjate da su mogla da utiču na kvalitet isporučenog proizvoda i eventualna oštećenja, molimo Vas da nas odmah obavestite o tome dok je kurir kod Vas kako bismo na ispravan način konstatovali moguća oštećenja. Ukoliko, pri vizuelnom pregledu, pošiljka nema vidljivih oštećenja možete da potpišete prijem pošiljke i istu preuzmete. U slučaju da, nakon otvaranja paketa, konstatujete oštećenja koja mogu biti posledica neprimerenog rukovanja pošiljkom prilikom transporta, molimo Vas da nas bez odlaganja o tome obavestite.

U slučaju da iz nekog razloga nismo u mogućnosti da Vam isporučimo poručenu robu, obavestićemo Vas telefonom o tome u najkraćem mogućem roku.